събота, 19 септември 2009 г.

Песен от филма "Yentl"

* Няма сутрин, в която да се събудя

* без хиляди въпроси

* да минават през ума ми

* без да се опитам да

намеря причината и логиката

* в светът, който Бог е създал.

* Причината поради която

* на птицата са дадени крила.

* Ако не за да лети

да възхвалява небето

* с всяка песен която пее

Кое е правилно или грешно

Къде принадлежа

* в подредбата на нещата... *

И защо имам очи, които

виждат и ръце, които достигат

само за да знам, че

съществува нещо повече?

* Дали не е за жаждата за

знание значението на всичко?

Тогава кажи ми за какво служи душата

Защо да имаме крила

ако не са да летим?

И кажи ми моля, защо имаме ум

ако не можем да

зададем въпроса "защо"?

* И кажи ми къде...

* Където е написано

това, което трябва да бъда

* за да имам куража

* да имам шанса да бера

плодът на всяко дърво

или да имам правото

* на всички сладки

въображаеми възможности?

Просто ми кажи къде

Кажи ми къде. .

* Ако съм тук само за да "свия гнездото"

защо тогава моето въображение плава

* през планините и моретата.

отвъд това, което се разказва по приказките

Защо имаме жажда,

* ако не за да пием виното?

И какво прахосване

* да опитвам от неща

* който не могат да бъдат мои

* и кажи ми къде

* Където е написано

това, което трябва да бъда

* за да имам куража

* да намеря значенията

в сутрините които виждам.

или да имам правото

* на всички сладки

въображаеми възможности?

Просто ми кажи къде

Къде е написано?

Кажи ми къде...

* Или ако написано

където и да е... *

Няма коментари:

Публикуване на коментар